En pluggfri lördag

Godmorgon på er! Jag ligger skönt i sängen och ska ta och väcka Axel nu för jag är superhungrig och sugen på smoothie. Har bestämt mig för att ha en pluggfri dag idag, och det känns väldigt skönt. Vi ska åka till min familj och mysa för dom kom hem från Spanien nu i veckan, saknar dom så jag spricker!
 
Igår fick jag ta och beställa en arbetströja då vi måste ha egna kläder på praktiken. Vilket är värdelöst, för det är verkligen tråkiga pengar. Men beställde i alla fall en lila, som jag hoppas sitter bra. Passade på att beställa en klocka också, då man inte får ha något på händer och armar så har jag saknat att ha en klocka t.ex. när man tar puls osv. Så då beställde jag en sån man sätter i tröjan, med zebraskal hahha. 
 
Nej nu är jag huuungrig. Hoppas ni får en mysig helg!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: