Födelsedagsfiranden

Hola! Ligger i soffan och har kollat på En resa för livet. Så smärtsamt att kolla på, men viktigt. När jag är färdigutbildad och har ett jobb så tänker jag bli fadder för SOS-barnbyar!
 
Jag har haft en rolig och mysig helg med nära och kära. Fredagen spenderade vi med Linus och Albin och käkade pizza.
Igår så tog vi en härlig sovmorgon, städade lägenheten och bara tog det lugnt. Sedan framåt kvällen gjorde vi oss iordning och mötte upp Linus och hans storasyster Nathalie (hehe..) för att fira att han fyllt 18. Så vi körde discobowling och alla var faktiskt väldigt bra, men jag kom sist dessvärre. Axel sa innan att han var jättedåligt, så jag vet inte om han bara hittade på det eller vad som hände haha. Sedan drog vi vidare ut på krogen och hade en rolig kväll. 
Idag åkte vi till Stenungsund och hoppade in i min familjs bil och for iväg till mina kusiner som fyllt år. Härligt med lite kusinmys med mina älskade knasbollar haha. Och min faster som bakat så många goda kakor, tårtor och bullar. Efteråt åkte vi med min familj hem och åt middag med dom. Försöker ta varenda chans jag har till att träffa dom! Så det var mysigt. 
 
När vi kom hem så har jag bara latat mig på soffan i min one piece och värmefilt, underbar söndag! 
 
Latten till praktiken på morgonen är underbar! 
 
Två normala kusiner
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: