Tredje advent

Åh så mycket mys och kärlek jag har tankat denna helgen! Jag kommer låta bildbomben tala för sig själv mestadels. Min fredag fick en lite annan utgång än vad jag tänkt, men absolut till det bättre. Startade dagen med träning i alla fall, Indoor och Body Pump. Sedan mötte jag upp Matilda för en lång fika med prat om allt annat än vår jäkla C-uppsats haha. Vi kände att vi behövde lite Natha och Tilda-tid utan att behöva tänka på skolan. Efter det tog vi en tur till Överby och kikade i affärer. Kvällen spenderades med Axel. Tacos, film och bara njuta av att vi haft 4 helt underbara år tillsammans, och 3 år som förlovade! Vår årsdag var igår men eftersom vi skulle till min familj då så firade vi lite i fredags istället. FYRA år, det är helt sjukt vad tiden går fort. Vi var ju typ barn när vi träffades? Haha. Efter Luciamys på morgonen idag och fortsätta sova en timma till så åkte vi ner till gymmet och körde två varv i Buren (- intervallträning). Hatkärlek till den där. Sen fick vi skynda oss iväg med bussen hem till Trollhättan för att fira svärfar som fyller år idag. Nu ska vi snart sätta upp julgranen, äntligen! Det fick bli en kompromiss iår, jag ville sätta upp andra advent och Axel dagen innan julafton = tredje advent hehe. Hoppas ni får en fortsatt fin söndag ♥
 
Lördagen såg ut såhär:
Mamma fick en selfipinne i sin goodibag på julbordet haha...
 
Vi byggde Turning Torso, det gick väl sådär kanske men vi hade galet roligt i alla fall!
 
Pepparkakscheesecake ♥
 
Dagens luciamys enligt tradition i vår familj framför tvn imorse:
Lussebullar, pepparkakor och varm choklad framför Luciatåget på tvn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: