Myskväll

Har laddat ner Nextory gratis i 30 dagar, så ska se hur det är att lyssna på ljudbok. Har bara gjort det en gång tidigare, och det var tillsammans med Nina en sommar när vi var små och var ute med båten. Jag minns dock inte vilken bok det var. Minns bara att det var väldigt avkopplande och mysigt att ligga och lyssna på någon som berättar. Än så länge är det bra, lyssnade bara en halvtimma innan jag skulle kolla på White Collar med Axel. Det återstår att se om jag lyckas koncentrera mig eller om jag flyger iväg i andra tankar haha.. 
 
Axel insåg att han inte hade någon frukost till morgonen så han stack iväg till Ica. Då passar jag på att skriva lite till er! Ska göra lite kvällsmat nu och sedan fortsätta kolla på White Collar. Ha en fortsatt bra kväll!
Äntligen kan jag använda värmefilten utan att dö! Förra lägenheten var så fruktansvärt varm så det gick inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: