Friyay

Jag har sagt det sååå många gånger tidigare, men fan va tiden går fort! Haha. Det är fredag igen, 4e december, och snart andra advent. Jag älskar december, men tiden får inte gå så fort med tanke på vår uppsats. Vi hade som sagt ett seminarium igår och fick jättemycket bra respons. Men där och då så kändes det som att vi inte alls skulle få någon julledighet. Det var mycket som behövdes justeras och resultatet var inte så bra kategoriserat. Efter seminariet hoppade vi några steg tillbaka och kollade med helt nya ögon, och vipps så blev det himla mycket bättre! Det gjorde att motivationen kom tillbaka och vi är redo för att köra stenhårt nu de två sista veckorna. Så skönt! 
 
Startade dagen lite väl tidigt idag. Ett indoorpass 7:30 och sedan Body Balance för att komma igång och ha resten av dagen till plugg. Sen är det ju bara ett plus att det är ett kul och skönt sätt att starta dagen på. Body Balance 30min innefattar ingen benstyrka vilket jag kan tycka är ganska skönt att slippa så pass tidigt på morgonen. Speciellt när jag inte hann äta någon frukost innan, hann slänga i mig lite fil bara haha. Trodde dock att Indoor-passet skulle vara värre eftersom jag brukar ha ont av det. Men det gick riktigt bra!
 
Nu ska jag äta klart min lunch och fortsätta plugga. Ha en fin fredag i stormen mina vänner!
 
Frukosten efter ett morgonpass kan ju vara bland det godaste! Sen att jag lyxade till det med te också.. och orkade kokade tevatten på spisen. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: