Fotobuddy

Igår satt vi med C-uppsatsen till 19.45 för att få skickat iväg den till handledaren för bedömning. Vi vill ju bli klara så snart som möjligt, men vår handledare pluggar även själv så vi hoppas få tillbaka imorgon så vi kan skriva klart i helgen. Eftersom vi skickade in den igår så blev det en ledig dag idag och troligtvis imorgon med. Tog en rejäl sovmorgon imorse, låg och drog mig ända till 11.40 hehe. Mös framför musikhjälpen på tvn och framåt eftermiddagen kom Matilda hit. Hon skulle köpa en kamera i Trollhättan så följde med på det och sedan blev det en fika hemma hos oss. Go dag med andra ord, glömde dock totalt bort att jag hade ett träningspass bokat, yey.. Men nu har jag i alla fall en fotokompis hehe! Älskar när man kan dela intressen med andra, det blir väldigt mycket roligare då. 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Vänner, som varje kväll! Min och Axels kvällsrutin, älskar't. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: