Flyttstäd

Jag är rastlös, uttråkad och extremt trött. Vi väntar på respons från handledaren på C-uppsatsen så har inget att plugga på och Axel jobbar. Jag vägrar gå utanför dörren mer idag, två vändor på cykeln i ösregnet imorse fick vara nog = ingen träning. Så jaa.. Men vet att det bara är idag som det är så. Imorgon ska jag på eftermiddagen åka till mammas jobb och spela in lite film med henne till en julklapp. Efter det åker vi upp till mormor och morfar och firar morfar som fyller år. Så det blir nog en mysig och rolig dag! 
 
Imorse hade vi besiktning på den gamla lägenheten. Så igår städade vi den och gjorde den fin med supersnälla Linus som hjälpte till! Ush, ville bara få det klart och komma där ifrån.. Åkte dit lite innan besiktningen bara för att se om vi missat mycket i mörkret haha. Och det var allt lite vi missat. Men som tur var så tog jag med mig en trasa för han sa att städnigen vart underkänd på den lägsta nivån eftersom jag glömt att torka uppe på spegeln i badrummet. Det dumma var att jag sa det igår "vi får inte glömma uppe på spegeln!" haha. Den underkända städningen skulle debiteras på 500kr, men som sagt så hade jag trasan med mig och kunde torka av där uppe. Fick till och med hjälp eftersom jag inte nådde ända in, så vi slapp debiteringen. Sen hade vi råkat få med oss strömsladden till mediaboxen, så fick cykla hem och leta upp den och åka tillbaka med den. Men nuuu känns det så jäääkla skönt, nycklarna är inlämnade och vi slipper det stället mer även om det var min första lägenhet.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: