Det är helt sjukt

Kan jag knappt tro det själv.. Men vi har äntligen skickat in till handledaren för en bedömning av hela arbetet. Bara för typ 6 timmar sedan så ville jag skjuta mig själv. Min hjärna checkade ut för några dagar sedan och var extremt trögfattad. Försökte fatta hur jag skulle skriva på diskussionsavsnittet, men det var helt blankt. Matilda måste blivit trött på mig för jag tror hon förklarade typ 10 gånger för mig hur jag skulle skriva haha.. förlååååt. Men sen lossnade det och det bara flöt på, tack gode hjärna hehe. Detta innebär att vi tar helg och är lediga fram tills på måndag eftermiddag när vi ska träffa handledaren. Underbart! 
 
Det blev ingen träning för mig igår, min mage var inte snäll mot mig. Ush vad ont jag hade. Jag vaknade till och med idag med smärta. Jag brukar annars äta frukost direkt när jag går upp med Axel halv 7. Men idag gick det inte att tänka på mat så jag la mig på soffan, drog på mig värmefilten och försökte somna om. När jag vaknade halv 9 igen så var smärtorna borta, som tur var. Hade i alla fall lite smått träningsabstinens idag då så det blev ett ben och bål-pass i eftermiddags. Men note to myself: Träna inte styrketräning runt 16-tiden. Då är alla gymnasiekillar där som slutat skolan, allt är upptaget typ och dom ger mig ångest när de lyfter så tungt så ryggen är som en banan... Jag ryser. Stackars ryggar.
 
Ikväll blir det en ljudbok, pepparkakor och glögg i soffan! Det är jag värd. Tror ljudbok är bra för mig som behöver tagga ner mitt liv emellanåt, plus att det är mysigt. Imorgon tänkte jag träna, tvätta så inte tvättkorgen väller över och baka pepparkakscheesecake och apelsinkrisp (något julgodis som lockade) och bara njuta av att jag inte KAN plugga hehe. 
 
Denna bild får illustrera mitt happy face idag, trots att det är ett litet fake-leende. Bilden är typ en månad gammal, examensarbetet har tagit ut sin rätt på min look det senaste. Smink, fräsht hår och snygga kläder har inte vart prio på saker jag orkat göra under en dag med examensarbete haha. Tragiskt men sant. Men från och med imorgon blir det normalt igen, har jag bestämt mig för!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: