1/12/2015

Startade gårdagen med en liten sovmorgon, så sjukt jäkla trött! Men fick släpa mig upp innan 9-tiden för då var det FaceTime-plugg med Matilda i ett par timmar. Gjorde i ordning det sista som skulle fixas inför en ny respons från handledaren. Sedan åkte jag till gymmet för ett lunchpass med Indoor och CX, 30min var. Det är så skönt att köra lunchpass för då är du klar för dagen, du behöver inte släpa dig iväg på kvällen när det är mörkt och tråkigt väder. Så jag får passa på när jag väl kan! Men man blir ju lite smått irriterad på sig själv när jag ser att jag glömt starta klockan under CX-passet... Jag har mobbat pappa lite över att han var så nördig med sin träningsklocka. Men nu fattar jag, haha! Jag börjar också bli det... 
 
Åh vad jag är trögstartad ibland. Idag gick jag upp klockan 7, men behövde städa undan lite för det kommer någon och ska sätta in en barnspärr på ugnen. Tycker det är jobbigt när okända människor ska in i lägenheten. Tur att jag är hemma i alla fall! Men vattnet är avstängt på grund av arbete på utsidan så jag kan inte skölja av disk och ställa in i diskmaskinen.... 
 
Det där med barnspärr på ugnen har jag lite svårt att förstå. Ugnen sitter i min brösthöjd. Jag har liksom svårt att få ut varma grejer ur ugnen för den sitter i sån ologisk höjd. Så vettefan om barn når upp till handtaget haha. Nej nu ska jag kötta resultat-delen i uppsatsen.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: