Slutet på sommaren

Mitt slut på sommaren har uttnyttjats till max. Vi har vart ute och seglat, träffat vänner, firat pappa som fyllt år, jobbat, gjort en favorit i repris med Maia på Saltholmen, badat, solat, ätit en sista middag i svärmors lägenhet innan hon flyttar ut. Så ni får de sista dagarna i en bildbomb!
 
Frukost på sängen i mina fina skålar från Spanien.
 
 
För att slippa poolen i tossorna på jobbet så kör jag på denna stilen.. haha.
 
Bland sommarens bästa köp! Jag äter typ alltid yogurth till frukost på jobbet, så hittade denna grymma på ICA.
 
Nya, übersöta familjemedlemmen hos Tilda och Tobias
 
 
En favorit i repris med Maia på Saltholmen. En flaska vin framför solnedgången med massa härligt prat. Det är nu mer en tradition, bestämde vi. 
 
 
 
 Vi badade och solade med svärfar och Axels syster i lördags, underbar dag.


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Hahahah den minen

2015-08-25 | 08:17:46
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: