Dags för att agera flytthjälp

Precis hemkommen från min omtenta i läkemedelsberäkning. Kontrollräknade medans jag räknade och även en gång när jag var klar med hela tentan. Var så jäkla noga, så nu börjar jag gråta om jag inte får godkänt haha.. Och jag kontrollräknade timmarna på dygnet minst 5 gånger när det ingick i någon uppgift haha. Jag skrev nog aldrig det sist, men jag lyckades räkna med 12 timmar på ett dygn i en uppgift istället för 24..  Kunde bara skratta när jag såg att det var felet på den förra tentan.

Nu ska jag och Axel först åka till Göteborg en sväng och sedan åker vi till min familj och hjälper dom att flytta till deras nya hem. Ska bli så kul att äntligen få se hur det ser ut på insdian, vi har bara kikat på utsidan tidigare. Ha en fin helg mina vänner!

Min nya höstjacka, känner mig stenhård när jag vandrar runt i den.. haha eller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: