Godmorgon!

Idag har jag en ledig dag, så här mitt i veckan är härligt. Speciellt när det är så fint väder. Hade examinerande seminarie igår och min praktik börjar imorgon, så idag tänker jag njuta av vädret, ta en promenad, ta det lugnt och baka lite nytt bröd och knäckebröd! Axel har också praktik där dom har extremt lite att göra så han är påväg hem igen, så då får jag sällskap på en promenad sen. 
 
Jobbade både torsdag och fredag förra veckan, vilket var kul. Det är mysiga och roliga människor jag jobbar med! Men vart helt död när jag kom hem på fredagen så jag slocknade några timmar på soffan. Så vi körde en myskväll hemma och jag somnade innan klockan hann slå 22 haha, helt sjukt. På lördagsmorgonen vaknade jag innan klockan ringde, så jag klev upp halv 8... en lördag haha. Men klockan stod på 8 för det stod plugg på schemat med Tilda och Natta i Grästorp på biblioteket. Jag och Tilda har varit väldigt skeptiska mot att plugga på bibliotek, men vi vart tvungna för att vi behövde böcker till uppgiften som vi inte ville köpa. Men det var absolut inte sista gången vi pluggade på ett bibliotek. Det var så lugnt och härligt och inte något annat som stör eller distraherar än. Jag gillade det skarpt då jag får för mig att göra allt annat än att plugga som att städa, diska, kolla serier osv när jag är hemma. 
 
Får se om det blir lika härligt och varmt idag som det vart igår. Dessvärre hade jag ju skola igår men satt ändå ute i solen nån halvtimma när jag kom hem.
 
Ha en härlig tisdag mina vänner!
 
dagens frukost, kokosgröt, så smaskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: