Första praktikdagen

Godmorgon! Igår var jag på introduktion på min praktiskplats, hann inte se så mycket av själva platsen utan vi fick bara lyssna på de olika professionerna, vad de hade för roll för patienterna osv. Väldigt intressant. Så ikväll gör jag mitt första pass på en Psykosavdelning, ska bli väldigt spännande och nervöst. Men pratade med min handledare på telefon i helgen så det känns mycket bättre nu än tidigare haha. Börjar kl 13 så har en härlig morgon här hemma, ska förbereda mig lite och ta en promenad tänkte jag. 
 

Igår var jag på body pumpen och körde skiten ur mig. Fy fan vad jag ville inte röra mig mer på hela veckan haha.
Bordet blev väldigt bra, synd att jag inte tog en bild på hur det såg ut innan. Men trät var vädligt grått på många ställen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: