150413

Hej på er, jag har ärligt talat glömt bort bloggen lite. Har haft det väldigt härligt och roligt sedan sist jag skrev. Det är väldigt lugnt i skolan fram tills praktiken börjar nästa vecka så har vart hemma med Axel som hade lov förra veckan. 
 
Påskaftonen började med lunch hos svärfar sedan åkte jag vidare till Nina ute på Ellös. The Haaks spelade på Havsbaden i Lysekil så jag, Nina, Jennifer och Jonna åkte dit och hade kul hela kvällen lång. Kul att träffa människor jag inte träffat på år! 
Axel och killarna här hemma hade inte gått ut på krogen utan vart hemma under påskafton så när jag väl kom hem lite småseg på påskdagen då ville dom ut. Så det vart bara att göra sig fräsh igen haha. Men vi hade riktigt kul och jag klickade så himla bra med James kompis Erika som följde med!
 
I torsdags åkte jag och Axel på en roadtrip till Tjörn men vädret blev bara sämre och sämre ju närmre Skärhamn vi kom så vi vände och hamnade på mammas och pappas baksida med en kopp kaffe och lillebror. Mysigt med spontanturer tycker jag. På fredagsmorgonen åkte jag hem till min familj och stannade hela helgen, så kom hem igår eftermiddag. Jag tränade med lillebror, grillade och åt supergod mat, spelade spel, tog en tur till Ellös för att kolla på Göken och Butik Kiwi, träffade farmor och Lennart, bara myste och hade det trevligt med andra ord. Skönt med en helhelg hos familjen och bli lite ompysslad av dom! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: