Deprimerande väder

Jag har nu kommit till den punkt då jag känner att jag vet inte vad jag ska plugga på mer. Nu får det räcka. För första gången känns det bra inför tentan imorgon, men det är oroväckande alltså. Så jag håller tummarna stenhårt för att det inte är någon elak tenta imorgon haha. 
 
Men åh vädret gör mig galen. Har vart grått och regnat konstan nu i flera dygn. Det gör mig riktigt rastlös. Och så har jag börjat sakna att fota också, att ha en bra kamera och bara fota massor. Saknar att ha lite finare bilder här på bloggen. Men jag tänkte börja med att göra om lite här på bloggen tänkte jag i alla fall, måste ju hitta på något haha. + att min design har sett ut så här ett bra tag nu. Så får se när det blir klart! 
 
Hoppas ni har en fin torsdag i alla fall! 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Finns kamera här, om du vill låna...och go mat :)

Svar: Åh <3 Vi kommer när vi fått pengar! :)
Najtan

2014-10-16 | 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: