Vet inte vad som har hänt

Men något har hänt för nu känns det som att plugget är på min sida på något sätt utan att jag egentligen lägger så jäkla mycket tid. Jag fick godkänt och 100% rätt på läkemedelsberäkning 1, och idag hade vi seminarium där vi förberett det som skulle göras idag och sedan avslutades dagen med två examinerande frågor som man skulle kunna svara på om man vart med idag och läst lite i böckerna. Eftersom jag inte läst direkt någonting så skämdes jag så jäkla mycket över att jag inte kunde svara på frågorna så utförligt. Och jag skrattade när jag kom ut för det vart så dumt. Men nu sitter jag här och får ett mail om att jag fick GODKÄNT?! What, hur är det ens möjligt... haha. Men det känns ändå bra att jag inte är HELT ute och cyklar, vilket jag trodde haha. 
 
Nu måste jag gå och göra nått att äta, för jag hungrar ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: