It's friday friday

Godmorgon, eller.. 
Jag var duktig imorse och var på gymmet 07.30 och körde indoor och CX. Underbart gött, men fan vad jag har svårt att för träna på morgonen med tanke på frukost. Alltså jag vet inte hur jag ska äta, om jag ska äta något innan, äta bara lite eller inte äta alls. Idag åt jag två clementiner innan bara för att jag inte hann mer. Men jag mådde illa som fan efteråt och ända tills jag fick i mig frukost. Nästa vecka ska jag nog prova att äta fukost innan.
 
Så har tagit en lång dusch här hemma och bara gosat i soffan. Men ska nog gå och väcka Axel, han har sån lyx att vara ledig varje fredag. Men jag klagar absolut inte när jag själv har egna studier och kan mysa med honom!
 
idag blir nog bara en mysdag hemma, tvätta och städa lägenheten också. Och till kvällen bara mysa. Imorgon ska vi åka och fira mamma som fyller år, så ska bli mysigt och åka hem till familjen!
 
Jag har ett stort munsår, ett sår på vänster sida i munnen och har bitit mig i kinden på höger sida.. Lucky me.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: