Helgen

Jag och Axel hade en väldigt trevlig Valborg! Jag hämtade upp Maia och Amanda på resecentrum när jag kom hem från VFUn, sen åkte vi och handlade. När vi kom hem hoppade jag snabbt in i duschen. Sen tog vi vårt pick o pack och mötte upp Linus och Albin och satte oss vid kanalen och grillade och hade en mysig kväll. 
 
Det har vart en väldigt lugn och härlig helg! När jag kom hem ifrån VFUn i fredags så åkte vi och storhandlade, åh fy vad jag hatar att göra det. Men dom hade billiga kräftor så det blev det till middag, så sjukt gott. Igår åkte vi hem till min familj och fikade och åt middag. Så mysigt att träffa dom! Men vi stannade inte över natten för det känns som om jag inte sovit hemma på hur länge som helst. Först Spanien i en vecka och sen vart det inte många nätter hemma innan jag åkte till mormor och morfar för att sova där. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: