Underbar dag

Skulle haft min ända lediga dag på denna veckan idag, men vi hade en föreläsning om trycksår på NÄL imorse så det var upp tidigt ändå. Men vi slutade redan 11.15 så jag och Mallis har haft hela dagen till att ha det gött! Vi gick och köpte fika, tog en promenad längs kanalen och satte oss och njöt i solen. Även om det blåste kallt så var det ändå helt underbart och vi fick passa på eftersom att det tydligen ska snöa i helgen. Sen har Matilda kattbesök i nån vecka så vi (mest jag haha) har lekt med henne. 
 
Imorn jobbar jag kväll. Så på morgonen hade jag tänkt försöka göra klart andra halvan av årsresumén, vet, riktigt pinsamt. Men nu ska jag försöka sova, så här får ni några söta bilder från idag! ❤️
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: