Sommarlov!

Igår tog jag mitt bibliotek och gick till skolan och skrev en tenta. Vid halv 12 vart jag klar och tog sommarlov. Så himla underbart det känns! 

Idag tänkte jag ta min första sommarlovs-sovmorgon, men 7.50 börjar studenterna i skolan mitt emot att fira sin student så det var ju bara att kliva upp för där gick inte att somna om haha. Sen vart jag så avundsjuk och längtade tillbaka till exakt ett år sedan, så jag cyklade i regnet till gymmet och sprang 5km på löpbandet. 

Men sen blev det sjukt pinsamt, för jag skulle duscha hemma så hade bara slängt på mig mjukisar och jacka. Sen när jag kommer halvvägs får jag leda cykeln för det är alldeles för mycket folk. Och sen kommer jag mitt i marschen för studenterna in till stan, och där går jag, emot "trafiken", med cykel, sunkiga kläder, och helt illröd i ansiktet. Haha! 

På eftermiddagen har vi vart och fixat kläder till 80talsfesten vi ska på imorgon. Och även hunnit cykla till farmor och Lennart som stod med husbilen vid slussarna och tagit en fika med dom. 

Så en bra och härlig dag med andra ord! 

< Gårdagen - dagen >


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Så fin, saknar dig så det gör ont i hjärtat! Måste ses snart <3

2014-06-07 | 00:35:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: