Ännu en härlig måndag

Haft egna studier idag så jag tog sovmorgon idag. Axel åkte iväg vid halv 6 men kom tillbaka vid 6 igen, tågen vart inställda fram till 10. Så hans praktik tyckte inte det var så stor idé att försöka sen vid 10 igen så han har fått en extra helgdag. Vi tog en go och lång frukost på trappan. Det var seriöst minst 30 grader i vår lägenhet när jag vaknade imorse och då har vi ändå haft fönstret öppet hela natten. Jag låg som en klubbad säl och försökte vakna. Frågan är hur vi ska klara resten av sommaren, köpa en fläkt kanske? 
 
Sen har jag skrivit klart på ett dokument som ska in imorgon kväll. Så nu har jag bara ett igentagande seminarium imorgon och tentan på onsdag, sen har jag SOMMARLOV! Som jag har längtat haha.
 
Plugget gick väldigt snabbt så sen har vi städat och tvättat. Sen har jag legat och gottat mig i solen. Men nu är två träd i vägen för solen så nu får jag väl ta och diska också. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: