Spanien i bilder

Vi har haft en helt underbar jul och nyår i Spanien tillsammans med min familj. Vi har solat, shoppat massor, kört go-kart, ätit frukost på takterrassen, badat i varma källor, ätit jättemycket god mat, lunchat i solen, och vart sjuka. Axel vart småsjuk redan när vi åkte ner och smittade sen mig så jag blev liggande i några dagar. Resten av familjen blev förkylda.
 
Jag som hade tänkt träna en hel del där nere, fick skippa det. Jag försökte mig på en springtur sista dagen för jag kände mig verkligen frisk. Men det var dödligt jobbiga 20 minutrar, slemmet i halsen åkte upp och ner med andningen. En pensionär med rullator hade kunnat gå om mig, så sakta gick det nästan. Men jag kände mig glad över att jag ändå klarade 20 minuter med tanke på hur jag mådde.
 
Men förövrigt hade vi det väldigt mysigt. Och den där cheescaken jag gjorde, åh du milde så god! Jag tänker på den hela tiden och vill ha mer mer mer.. haha. Här får ni lite bilder i alla fall. Kan nog komma fler senare för dessa är från min mobil, men det ligger många fler på pappas kamera. Så om jag kan få tag på några så kommer dom med!
 
Jag, mamma och pappa tog en sväng på marknaden och stannade såklart för en paus med churros!
 
En bit av utsikten från balkongen
 
Mina überheta tofflor som mormor hade köpt när vi kom ner, var tvungen till att köpa ett par till och tog med hem, haha.
 
 
Vid tolvslaget uppe på terrassen! Men det var dåligt med fyrverkerier iår.
 
Pappa solar det sista på taket
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: