Lunchdejt

I söndags ringde min mamma nr 2, haha Helen, och undrade hur min måndag såg ut. Hon och Nina, min bästa barndomsvän, ville komma och bjuda ut mig på lunch. Som tur var så var jag ledig så vi fick en jättemysig dag! Käkade sushi i stan och sedan köpte med oss bakelser hem och så fick dom äntligen fick se min lägenhet.
 
Förra året fick jag en jättefin mugg i födelsedagspresent utav dom som dom köpt i fjällen. Så jag hade beställt en sån mugg om dom kunde hitta det nu när dom var där igen. Nina och Helen var så fina, jag fick inte bara en utan två i present! Fick även en stor glasskål med tulpaner och ett stort blockljus, som jag sedan kunde sätta i glasskålen, i inflyttningspresent. 
 
Vi gick även in på guldfynd när vi var i stan för Helen såg några fina armband i skyltfönstret. Så jag och Nina fick varsitt, haha hon är för söt!
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Låter som om ni haft en supermysig dag! <3 <3 <3

2014-01-31 | 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: