Årsresumé 2013 del I

- Firade tolvslaget med fina vänner
- Myste med kusinerna
-Nytt år, ny hårfärg och blev rödhårig
- Tränade sjukt mycket
- Började känna mig väldigt nere
- Firade min 19e födelsedag och fick en önskad klocka!
- Vi köpte änligen fiskar till vårt akvarium som stått tomt i typ 7 år
- Tillslut mådde jag extremt dåligt
 
- Tyckte det var jobbigt att vara bland många människa
- Kunde inte längre gå till skolan
- Gick långa promenader varje dag
- Åkte till Göteborg med mamma och letade balklänning och hittade tillslut klänningen med stort K
- Köpte min älskade vårjacka
- Började med korta stunder i skolan
- Fick underbara téer och témugg av Nina m. familj
- Det blev äntligen "bara" 100 dagar kvar till studenten
- Hade en utgång med Virre
- Firade hjärtats födelsedag
- Började gå hos kuratorn så jag kunde få ett strukturerat liv
- Bokade Rhodos-resan!
 
- Var på nedräkningsfest för studenten
- Jag och Axel sminkade varandra, jag fick en fin orange färg i ansiktet hahah.
- Började träna lite smått efter ett långt uppehåll
- Var på Vann Spa med mamma och myste med övernattning
- Hittade skor till balen
- Skrev ett inlägg om min press för att försöka föklara
- Skickade in högskole-ansökan
- Var på dop för lillkusinen förbjudet tidigt på påskdagen
 
- Startade april med en fika på baksida i solen
- Blev så less på mitt långa slitna hår det kapades rejält.
- Fick äntligen hem studentmössan
- Blekte Maiapirayas nästan svarta hår
- Sedan tog vi en spontan utekväll helt nyktra, det var spännande haha.
- Fick hem studentklänningen och den passade!
- Åkte till MXDC Sports och köpte två par nya träningsbyxor med snyggt mönster
- Fick glasfiber i näsan
- Tog massa roliga kort med en app
- Var så gott som klara med båten som jag och Maisan ritat till projektarbetet
 
- Köpte nya converse till studenten
- Fick MVG på projektarbetet!
- Skrev ut båten i en 3D-skrivare men den gick sönder en hel del
- Var på premiärsegling med Westkust
- Vi överaskade mormor som fyllde 60 med massa god mat på baksidan
- Möblerade om i mitt rum
- Var på Liseberg som en sista grej med klassen och hade sjukt kul
- Kollade på Nösnäs bal och längtade massor till vår
 
- Månaden kom som vi längtat såå efter
- Var på Ninas studentmottagning
- Var på balen och hade superkul. Snällaste Johanna fixade mitt hår
- Tog ÄNTLIGEN studenten!
- Köpte min älskade iPad och longboard
- Skrev packlistor inför Rhodos och sa hej då till Axel
- Åkte till Rhodos med brudarna för en partyvecka. Det var det galnaste men sjukt kul.

Det var första halvan av året, nästa halva kommer om om nån dag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: