Årets lista: 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
TOG STUDENTEN!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tråkig, men har aldrig nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Spanien

6. Är det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014?
2013 är helt klart mitt bästa år än så länge, så jag tror att det blir svårslaget!

7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
5 juni - studenten och lyckligaste dagen på året!

8. Vad var din största framgång 2013?
Jag flyttade hemifrån och har fått lära mig att ta hand om mig själv.

9. Största misstaget?
Något stort misstag har jag nog inte gjort.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har hållt mig borta från förkylningar och sjukdomar iår en hel del. 

11. Bästa köpet?
iPaden! ♥

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sen september så har det definitivt varit mat, och innan det så kommer jag inte ens ihåg vad jag la pengarna på..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten, Rhodos, att träffa Matilda!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Avicii - Wake me up
John De Sohn - Under the sun
Medina - Miss Decibel

15. Hur tillbringade du julen?
I Spanien med hjärtat, min familj och morföräldrarna!

16. Favoritprogram på TV?
Geordie shore och Fest hos Bagge Wahlgren

17. Bästa boken du läste iår?
Fifty shades of Grey-böckerna, helt klart hahah!

18. Största musikaliska upptäckten?
Miriam Bryant

19. Årets bästa film?
The Hunger games: Catching fire

20. De bästa nya människorna du träffade?
Min goding Matilda! Det är helt otroligt hur någon kan komma in i ens liv och bara efter nån månad betyda så obeskrivligt mycket! Och resten av basgruppen i skolan, vi är helt olika allihopa men fungerar otroligt bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: