Ryck upp dig Natha

Godkväll! Egna studier idag så kl 9 gick jag upp, satte mig och fixade ihop det sista på vårt case som vi ska ha seminarie på imorgon. Fick även skickat in det så läraren kan kolla på't. När jag vart klar med det så tog jag på mig träningskläderna och cyklade till gymmet. Dags att ta tag i mitt liv. Med tanke på hur äckligt trött jag vart dag in och dag ut i ett par månader så är det på tiden att jag tar tag i min hälsa. Träna för att må bra i första hand så att jag kan behålla motivationen, sen tänkte jag börja sätta upp lite mål och så igen. 
 
Tänkte att min kondition skulle vara i botten så planerade att köra 5x5min, alltså pw 5min sen jogga 5min, så det blir varannan. Men kände att den hängde ändå i eftersom jag har kört kondition lite sporadiskt någon gång i veckan ungefär i alla fall. Så det gick väldigt bra, kollade på ett avsnitt av SOA samtidigt vilket gjorde att det inte blev långtråkigt och att det då blev 50 min på bandet. Perfekt! 
 
Nu ska jag fortsätta med middagen. Lax med fetaost i ugnen, mumms!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: