Första december

Jag sitter och myser under min värmefilt med te och kollar på Vänner. Tog mig en lång promenad förut, kände att det var längesen. Har velat lyssna på Katrin Zytomierska och Bingo Rimérs podd länge, för tycker dom är lite småroliga och ärliga. Men har aldrig haft ro att sätta mig och lyssna på dom. Så kom jag på att det är ju perfekt att lyssna på när man är ute och går. Sagt och gjort, det blev en promenad på 1,5 timma. Det var bara -1 grad ute men det kändes betydligt kallare, ansiktet blev iskallt. 
 
Har haft en väldigt skön helg, gjort minsta möjliga och bara myst med min kärlek. Som jag längtat efter att få sätta upp adventsljustakar osv. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: