För lite sömn

Alltså min natt har varit sååå konstig. Jag hade svårt för att somna igår, men somnar tillslut i alla fall. Men det fick jag inte göra länge, efter ett par timmar vaknar jag upp i panik av att jag får något kallt på mig. Jag hade en mugg med cola på elementet, smart nog. Som av någon konstig anledning ramlar ner och massa cola bara rinner på mig och i sängen. Så ställer jag upp den igen men då slår jag till persiennen så den putter ner muggen igen och resten av colan skvätter ut. Fyyyyfan alltså, det var inget roligt uppvak. Det gjorde ju att jag blev klarvaken och fick torkat upp så mycket som gick. Och sen la jag mig på andra sidan av Axel, för han ligger alltid i mitten, och det blev så liten plats och blött på vissa ställen på madrassen och täcket så ååh. Haha. Sen efter ett tag så somnar jag igen och drömmer om att det kommer in jättestora älgar i vårt hus och lägger sig i svärmors säng, hahah. Halv 9 skulle Axel upp så då blev det ingen mer sömn. 
 
Har haft egna studier och kollat på några föreläsningar på datorn. Men vid 2 så kom Axel hem igen och då åkte vi till Överby, vi tänkte köpa varandras julklappar. Vid jul är det ganska bra att Överby är uppdelat i två hus, så kunde vi ta varsitt hus och sedan byta haha. Så nu är hans julklapp inköpt, alla inköpta, ett under!
 
Imorgon är det nutritions workshop i skolan, vi ska tydligen få smaka på näringsdrycker osånt haha, spännande. Nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother, hehe.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: