Fanny 18

I fredags stressade jag som en galning. Först vart jag i skolan med min grupp och gjorde grupparbetet inför imorgon, och vi var klara kvart i 3, så Axel var så snäll och kom och hämtade mig så jag kunde komma hem lite fortare. Axel hade gjort klart hamburgare så jag slängde i mig en halv, duschade, sminkade mig och sen hann jag inte mer haha. Fick åka med blött ofixat hår till Göteborg. Tåget kom fram till Gbg 5 min sent vilket gör att jag missar spårvagnen hem till Maia med 1 minut. Så jag får vänta på nästa men har ändå så pass tid så jag hinner springa upp till Maia och lämna min väska innan vi ska åka igen till Fanny. Men den spårvagnen kommer 5 min försent också så jag fick hoppa av på hållplatsen hos Maia och vänta på henne och sedan ta spårvagnen tillbaka haha.
 
Men sedan hade vi en rolig kväll, firat Fanny som hade bakat pajer och marängsvisch. Framåt 11 tog vi oss in mot Excet. Jag och Maia blev dock inte kvar där så länge utan köpte med oss hamburgare från donken, åkte hem och sedan hann vi inte ens säga godnatt förrän båda två stensov, haha. 
 
Vart meningen att vi i vår basgrupp i skolan skulle ut igår, men jag vart så bakis så det blev inget med det. Blev en lugn dag och kväll i soffan framför SOA. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: