Årsresumé 2014 del I

Här kommer första delen av min årsresumé och jag lovar er att det inte kommer dröja till mars månad innan ni får del 2 denna gången, haha! Ni får den senare i veckan, måste ju se om det händer något spännande nu dom två kvarvarande dagarna som kan vara värt att nämna, hehe. 

- Började mitt år i Spanien med Axel, min familj och morföräldrar. 
- Stresspluggade inför den stora anatomi och fysiologi-tentan
- Fyllde äntligen 20 år! Tog oskulden på systembolaget.
- Fick fina prestenter av mina nära och kära.
- Fick äntligen träffat Helen och Nina efter en lång tid och hade en lunchdejt.
 
- Hade en spontan utgång med Maia i Göteborg, frukost dagen efter på donken.. haha. Men det var nog inte vi som mådde sämst. 
- Hade praktik i Munkedal = tidiga mornar, ush, och 1,5 timmes bussfärd.
- Axel fyllde äntligen 18 år!
- Fick underkänt på anatomi-tentan, vilket jag var förberedd på, så pluggade massor inför omtentan.
- Fann ett brev med bananaskid i brevlådan en dag från finaste Matilda!
 
- Började min praktik på neurorehab på Uddevalla sjukhus
- Körde en klassisk mellokväll med poängsättning hemma hos Maia med Amanda.
- Busade massor med murre när hon var inneboende hos Matilda.
- Gjorde årsresumén för 2013 så sent som i mars.. haha.
- Köpte mina älskade Nike Air Max
- Fick äntligen godkänt på omtentan och gick ut och firade det med Axel och Matilda
- Jag och Matilda bokade en Spanienresa 
 
- Firade Matilda som äntligen fyllde 20 år!
- Började gilla öl och hittade en favorit. 
- Åkte till Spanien med Matilda, min familj, farmor och hennes gubbe. Hade en helt underbar vecka med perfekt väder.
- Satt med Axel vid kanalen och tog årets första glass.
- Hade det gött vid kanalen med Axel, Linus och Albin. Grillade korv och bara njöt.
- Återförenades med min älskade temlan. 
- Hade en trevlig valborg med goa vänner.
- Skrev på anställningsavtalet inför sommaren på ett äldreboende
- Blekte mitt hår, hehe... 
 
- Axel tog sitt efterlängtade körkort! Och ja, det är inte många gånger jag har fått köra bil sedan dess haha.
- Köpte matta och bord till utsidan på trappan så det blev jättebra!
- Hade en underbar grillkväll med goa kompisar och satte ute till halv 2 på natten.
- Satt ute och pluggade en hel del när vi fixat bord och sånt.
- Var på förfest hos Maias pojkvän kl 10 innan Summerburst, gick på Summerburst och fick en jävlig huvudvärk och fick åka hem alldeles för tidigt tråkigt nog.  
 
- Det började bli helt galet varmt i vår lägenhet under nätterna. 
- Vi tog härliga frukostar ute på trappan.
- Tog med mig biblioteket till skolan och skrev tenta.
- Var på 80-tals fest och skämde ut oss genom att gå i Göteborg med rumpan bar... eller ja med en body.
- Hade en härlig dag på stranden med Maia, dock så brände vi oss gaaanska rejält så att eeh haha.
- Var i Linköping och firade Axels kusin som tog studenten.
- Träffade äntligen tjejerna från gymnasiet efter ett år!
- Hade en go sommardag hos Maia med bad i hennes iskalla pool haha. Sedan middag hos mamma och pappa och efterrätt nere på torget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: