Kan inte klaga






Min underbara helg i lite bilder! Började lördagen med ett chockpass för benen med Axel eftersom jag inte hade tränat på nästan 2 veckor. Sjukt gött, men det känns ju än idag. Sen köpte vi korv o bröd och annat gott och cyklade till gamledal med Linus och Albin och bara hade det gött ända till halv-7tiden. Det var väldigt mycket folk där faktiskt, nästan alla grillade!

Igår tog jag mitt pickpack och åkte hem till morföräldrarna. Sover hos dom nu när jag har en VFU-vecka i Lysekil. Så fick supergo grillad mat igår och har bara myst. Fick äntligen återförenas med min temlan, saknat henne ju! Men åker hem till mitt hjärta på onsdag kväll för att fira lite Valborg med honom och några góa vänner! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: