Toppenhelg

Åh har haft en sån himla bra helg! På fredagen drog jag och Axel och tränade sedan unnade vi oss en middag ute. Så vi gick till ett av våra favorit ställen! I lördags åkte jag till Matilda och fick träffa alla hennes kompisar. Åh jisses vad fina alla var, kände mig så välkommen och som en i gänget direkt. Så det blev en väldigt bra kväll! 


I söndags så kom jag hem till mitt hjärta och sedan blev det en sväng till Överby för en synundersökning. Ska få nya glasögon, för mina gamla är inte rätt styrka på och jag orkar inte gå runt med samma linser dag ut och dag in ;) Kände att jag behövde lite avbelastning för mina stackars ögon. Så väntar spänt på att få åka och hämta dom! 

Vi såg även att dom hade öppnat en ny affär där ute, Ljuva hem tror jag den hette. Jag och Axel blev typ kära i allt där inne, vi hade velat köpa så mycket fint till lägenheten haha! Men det blev en superfin adventsljusstake i alla fall!




Kommentarer
Skrivet av: Maia

Haha adventljusstake redan.. jag ska köpa min exakt första advent hahah.. tror ja får en lägenhet snart också :DDDDDDD

Svar: Vad har det för betydelse när man köper den?
Najtan

2013-10-15 | 18:13:20
URL: http://maialundstrom.blogg.se
Skrivet av: Maia

Sur du lät då :(.. Tänkte att det var så långt kvar till jul bara och jag vill inte ha vinterkänslor i förskott haha! Spelar ingen roll alls faktiskt. Visste inte ens att det fanns julsaker än :)

2013-10-21 | 01:51:40
URL: http://maialundstrom.blogg.de

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: