Räkor och mys med familjen

Bläääääh.... Mitt inlägg raderades precis när jag skulle publicera det. Åh vad jag älskar tekniken ibland...

Jag skrev bland annat att jag hade en väldigt bra vecka förra veckan. Det sista examinerande seminariet innan hemtentan blev godkänt i onsdags. Väldigt skönt, så nu är det ganska lugnt i skolan fram till hemtentan. I torsdags överraskade hjärtat mig med att komma hem med en påse räkor och vitlöksbaguette. Underbart torsdagsmys! 

Helgen har vart väldigt lugn men helt perfekt. Den började med soffmys framför idol. På lördagen städade vi först lägenheten och sedan åkte vi hem till min familj. Åh det var så mysigt att få krama om dom, fick till och med (hehe) en bamsekram av min älskade bror, dom brukar han inte vara så generös med annars ;) så det blev god middag och mys hela kvällen. Var skönt att bli lite bortskämda av mamma och pappa! ❤️ Mamma skulle baka bröd, nått nytt recept, till på söndagsmorgonen. Men det blev inte riktigt som hon tänkt sig. Stackarn vart uppe ända till klockan 1 på natten för att göra det där brödet! Men det blev en väldigt god frukost ändå, vi som inte är så vana med så många olika sorters pålägg haha.

Så summan av kardemumman är åh vad jag älskar er, mamma pappa och Max!

Tänkte berätta om dagen också men kände att det behövs ett eget inlägg för det ;)


En chailatte på tåget hem i söndags, och räkmyset i torsdags.


Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Och vi älskar dig! Jag är så glad när du (och Axel så klart) kommer hem så vi får rå om er och mysa ihop! <3 <3 <3

2013-10-22 | 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: