Lämnat in arbete: check

Åh nu har jag äntligen lämnat in arbetet om en patientsituation! Känns väldigt skönt, men samtidigt sjukt nervöst eftersom det är första individuella skriftliga uppgiften. Så håller tummarna för godkänt!
 
Igår var Matilda här hela eftermiddagen! Hon hade med sig morotskaka och hon är mästare på att göra det så den var supergod! Vi hade det väldigt trevligt, pratade massor, diskuterade lite om skolarbetet och skrattade sjukt mycket. Det känns som att man känt den tjejen hur länge som helst, det är en konstig känsla! Hon skickar peppande sms när man har en jävlig pms osså, haha!
På lördag ska jag hem till henne på förfest för en utgång. Så då ska jag få träffa alla hennes kompisar, det känns som när man ska träffa pojkvännens föräldrar för första gången typ.. Hahah! Men det ska bli jättekul!
 
Ikväll blir det pump med Emma. Får se om jag är levande imorn eller om det blir plugg i sängen ;)
 
Ni får en fin gammal bild från när jag hade kört pump och jag trodde innan att jag var stark... hehe.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: