Ändrade planer

Jag som trodde att det skulle bli en ganska seg dag, fick en supermysig dag. Precis när jag publicerat det förra inlägget så ringer Matilda och frågar om jag fortfarande ligger i sängen.. i så fall, upp och hoppa, jag är hos dig om några minuter sa hon.

Så det var bara att dra på sig onepiecen och städa undan lite. Hon köpte med sig bullar och jag fixade varm choklad! Och där satt vi vid köksbordet till klockan 4. Sedan blev det en sväng till stan för att kolla lite i affärer. 

Efter det gick jag hem till svärmor och fick en sjukt god middag, kött och potatisgratäng. Kunde inte bli en bättre dag. Eller ja, hade jag vart helt frisk bara så..

Nu mys i soffan sen sängen, för jag är helt slut efter idag!

Varm choklad med marshmallows <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: