Trevligt fredag

Ligger här död i soffan och kollar på Orange is the new black. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den, den är lite små skön, men ganska seg för min smak. Jag tänkte kolla klart på säsongen i alla fall och se, jag är så van vid mina dramaserier där det händer grejer hela tiden haha.
 
Igår kväll tänkte vi ha lite förfest här hos mig, dricka lite vin, kolla på idol och sedan till studentpuben på after work. Men vi fastnade framför fotbollen och fortsatte ha en trevlig kväll med massa prat och dans haha. Det blev en hel del glas vin och en sen kväll så idag har det vart en seg dag och tvättande. Folk är så himla äckliga här, det ligger en matta med kattpiss inne i tvättstugan. Det luktar så JÄVLA äckligt, och det blir ju inte bättre av att det är varmt inne i en tvättstuga direkt....
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: