Heelloo

Har tänkt blogg nu flera dar, men sen glömmer jag bort det haha.
 
Så vad har hänt sedan sist... träningen går äntligen grymt, så himla kul att kunna träna med Matilda nu, så vi pushar varandra när vi inte orkar mer. Sen har helgen vart lugn och mysig, i fredags var Matilda här så vi kollade på idol och myste. I lördags var det upp tidigt för att åka på kalas för min kusin. Efter det följde jag och Axel med hem till mamma och pappa och bakade pepparkakor och lussebullar. Supermysigt! Men under kvällen och natten så fick Axel hög feber och blev liggande hela söndagen i soffan hemma hos päronen. Så jag tog en härlig promenad med mamma, svinkallt men solen värmde samtidigt så det var supersvårt att ha på sig rätt kläder haha. Pappa var så snäll så han körde hem oss ända till Trollhättan på kvällen. 
 
Igår tog jag och Matilda oss en sväng till Överby och kollade i affärer. Inne på H&M hade dom gosiga stickade tröjor för 100kr, så jag passade på att köpa två eftersom jag verkligen behövde det. Köpte även en julstjärna till fönstret i vardagsrummet. Så nu har den kommit upp och lite andra adventssaker också. Åh vad jag älskar denna tid på året! Det är hög mysfaktor på advent och julen.
 
Fick idag reda på att hemtentan blev godkänd, så min första kurs är klar och godkänd! Så jäkla kul och gött att inte behöva ha något eftersläpande. För den här kursen är fan inte lätt.. Kommer få sitta med näsan i böckerna hela helgen om jag vill klara det examinerande seminariet på måndag! Och det ska jag fasiken göra.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: