Får man gå och lägga sig nu?

Fy tusan vad trött jag är, både i kroppen av att sitta på en stol och i huvudet. Nu är hemtentan så gott som klar, ska bara låta Matildus läsa den imorn så den inte är helt fel.. haha! Idag har det inte vart lätt att skriva. Att referera till lagar (enligt APA) är sjukt konstig, för mig i alla fall, för jag har fortfarande inte riktigt fattat om jag gjort rätt eller inte. Så idag har jag haft lite smått panik, men nu inser jag att det var väldigt onödigt, för jag har två dagar kvar på mig till att ta reda på hur det är. Hade velat haft det klart idag och bara kunna skicka in så det är gjort, men det är nog inte så smart, jag behöver nog en natts sömn för att kunna se på det med nya ögon.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: