Underbar helg

Hade ju som sagt fysik-slutprovet i fredags. Ja, helt okej gick det nog, gjorde ju allt jag kunde så får se vart det leder. Vart hemma redan klockan 12 och tog bilen direkt ut till min fina farmor som skulle lägga upp mina studentklänningar. Vi satt på hennes altan och hade det gött, pratade massor, tog en fika och solade. Efter några timmar så åkte vi till min faster som har flyttat in i sin nya lägenhet så jag ville kolla hur hon hade det. Satt även hos henne och hade det gott i solen. Jag blev lite smått röd på bröstet efter i fredags, men underbar dag var det. 
 
Åkte sedan hem till Axel på kvällen, åt kräftor och stensomnade kvart i 10 på soffan, haha trött tjej. Igår åkte vi först och hämtade min balklänning som var upplagd och insydd. Kaos det var i Kungälv, massor med bilar och traktorer så det gick inte fort att ta sig fram där. Sedan åkte vi hem till mig, käkade lunch, solade och gjorde oss ordning inför kvällen. Mormor fyller 60 år idag så vi skulle ha överraskningsmiddag hos oss med våra kusiner. Så här får ni en gigantisk bildbomb från igår kväll! En jättemysig kväll med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: