Hej igen!

Jag har tänkt blogga varje dag denna veckan men det har aldrig blivit av. Men nu ligger jag här i Axels säng och ska snart göra mig klar för en sväng till gymmet. Hade min sista lektion och betygssnack igår morse! Så då tog jag min och Maias dator och återställde dem, åh fy tusan vilken tid det tog.. Men men, sjukt skönt, för då vet man att bal och student närmar sig med stormsteg! Det enda som är kvar är återlämning av datorerna på fredag och samtidigt ska vi måla lakanet till flaket. På facebook tar en efter en studenten och jag är sååå avundsjuk, hehe. Meeen det är bara 6 dagar kvar plus att vi har en bal att se fram emot om 4 dagar! 
 
Hade i alla fall en superskön helg, som jag ville komma fram till, haha! Var på Liseberg med klassen och hade hur kul som helst. Vi var som 12 igen och jag var inte helt kass på 5 kampen. När vi var klara där så tog jag tåget hem till Axel, han hade gjort en jättemysig middag! På lördagen var vi (Axel) och körde lite fotboll, jag satt och hade det gött i solen istället. På kvällen så gick vi ut och mötte upp hans kompisar så gick vi runt i stan och kollade på alla bilar. Det var cruising i Trollhättan, så det var helt smockat med folk och bilar. Det var riktigt gott väder så vi gick inte hem igen förrän klockan var 11. 
I söndags så lärde Axel mig att åka lite longboard, jag kom fram till att jag måste träna benmusklerna och balansen, haha. Sen är hans bräda lite äcklig för den är så jäkla mjuk.
När jag kom hem till familjen på kvällen så blev det grillat och jordgubbar med glass till efterrätt för att fira lite morsdag. Nog en av de godaste middagar jag ätit!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: