Coola grejer i Trollhättan..

En helg till har gått och idag om EXAKT 1 månad, så har jag tagit studenten och är arbetslös.. Hehe! Gaa! Vad jag längtar!

Så vad har hänt i helgen.. Jag och Axel cyklade en jääkla bit igår, men skönt med den lilla träningen jag får nu fram till studenten.. Igår kväll så hade Trollhättan fixat nått spektakulärt vid slussarna, tyckte dom iaf.. Det skulle vara nån form av ljusspel. Så vi tänkte att vi kunde ju åka dit och kolla. Åherregud vad ovärt, de hade ljus i en utav alla slussarna. Visst det var fint, men kom igen, lite mer hade ju inte skadat!

Vart tvungen att ta en bild på detta.. De små plupparna i vattnet är ballonger..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: