Söndag

Har precis tryckt i mig lite äpplepaj som mamma gjorde! Det var en väldigt bra avslutning på en söndag. Har suttit och skrivit på ett engelska arbete i ett par timmar så nu blir det snart sängen {vet.. börjar bli pensionär, haha}. Vaknade kl 9 (!!! KLOCKAN NIO..) imorse, helt sinnes. Men ja, jag somnar ganska tidigt och är utvilad varje dag också, även om jag har tidig morgon och ska upp halv 6. Så jag tycker det är en positiv ändring ;)
 
Igår efter lite jobb på museet så åkte jag hem till Axel igen. Vi tog en lång promenad i skogen och sen blev det mellofestivalen resten av kvällen. Vad jag tycker om vinnarlåten.. Kan säga som så att fanns det någon bra låt över huvudtaget egentligen? Nja.. och eftersom jag inte heller röstade så kan jag inte komma och klaga, så lycka till Robin, hehe!
 
Imorgon är det måndag (no shit natha..) så ny vecka - nya tag!
 
Missat totalt att vi har nån karamellatte-liknande-kapslar till kaffemaskinen hemma, den vart sjukt god!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: