Nya färger och ansökan inskickad

Såå, nu är det lite vårigt här på bloggen! Har inte hittat något bra bildredigeringsprogram till Macen, förutom PS men det har jag inte lust att betala för.. någon som har något bra tips får gärna slänga in en kommentar! 
Så suttit med min gamla LG och fixat. Den funkar så fint fortfarande, och där har jag PS så det är så enkelt.
 
Klickade även på skicka-knappen på antagning.se så nu håller vi tummarna!
Mitt första val är socionomprogramet i Karlstad, så yes, kommer jag in där så blir det till att flytta dit i höst! Spännande. Jag är nog den sista som funderat på att flytta och plugga någon annanstans,haha. Men eftersom Högskola Väst i Trollhättan inte hade det programmet och jag inte kommer in i Göteborg med mina superduperbetyg, så kände jag att Karlstad är endå okej att flytta till, inte allt för långt bort från min familj och Axel!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: