Morgonpigg tjej

Godermorgon! Jag vaknade klockan 8 och vart pigg som en mört.. Axel är dock inte lika pigg, han sover fortfarande.
I fredags vart jag med mamma på Vann Spa, sjuk mysigt och avkopplande! Skulle haft en behandling också men jag sparar den till ett senare tillfällle istället för att köra allt på samma dag. På kvällen åt vi middag och det var supergott verkligen, och sedan gick vi upp till rummet med en påse godis och mös framför tvn.
Så igår morse så ställde vi klockan och gick och åt frukost när det öppnade klockan åtta så vi kunde hinna med lite spa innan vi åkte hem.
 
Åkte till Axel igår eftermiddag och myste! Så nu ligger jag brevid min snarkande prins och väntar på att han ska vakna.. eller så hoppar jag lite på honom så vaknar han nog, hehe.
 
Såg föresten nu när jag använder Axels dator att mina färger på bloggen är helt åt helvete fula på PC.. så ser det inte alls ut på Mac :( Kanske får ta och fixa det nån dag när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: