Rhodos i bilder

Här ekar det tomt. Jag är nämligen sjuk, så jag jobbar och sover typ. Men det börjar bli bättre nu så håller tummarna för att jag ska bli frisk snart. Vill komma igång med träningen nuuu. Och så tycker jag att min familj kan komma hem till mig nu. Ska hämta dom på lördag, då har de varit i Spanien i 2,5 vecka och de åkte innan jag kom hem så jag har inte träffat dom på snart 3 veckor.. Jag har liksom varken bra eller roliga matlådor till jobbet. Det har varit köttfärssås med pasta, köttfärssås med spagetti, köttfärssås med ris, korv med pasta, köttbullebaguetter, gårdagens pizza. Ja ni fattar. Idag ska jag dock fixa riktig mat som jag kan ta med imorgon. Imorgon börjar också nya schemat, 10h jobb, 2 dagars jobb - 2 ledigt osv. Det gillas faktiskt. 
 
Men jag lovade ju er bilder från Rhodos sist.. så här har ni dom! Kassa mobilbilder, men bättre än ingenting!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: