Bästa dagen! Del 1

Kan nästan inte förklara med ord vilken känsla som var igår! Jag hade så jäkla kul! Men nu kan jag inte riktigt fatta att de flesta utav klassen kommer jag kanske aldrig mer träffa.. Det känns som att jag ska till skolan på måndag igen. Men nej, nu blir det nya äventyr! På onsdag nästa vecka drar jag, Maia, Ida och Amanda till Rhodos!! Längtar galet mycket!
Jag bloggar från mobilen just nu, så ni får en första del av gårdagens bilder nu! Så kommer det en andra del från pappas kamera när jag kommer hem till helgen.



Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åhhhh så fina vi var! Haha vill typ göra om det varje år!

2013-06-06 | 18:48:54
URL: http://maialundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: