Är förälskad

Har varit och spenderat studentpengar på två saker som jag velat ha väldigt länge så nu är jag helnöjd!

Igår vart vi på kalas hos min morbror som fyllde år i onsdags. Efter det åkte vi till Torp för jag ville köpa en iPad! Så det blev en och ett snyggt läderfodral. Jag är seriöst förälskad i min padda. Har känt mig lite utstött i familjen när mamma och pappa sitter med varsin.. Haha. Men nu känner jag mig som en i gänget ;)

Idag åkte jag och Axel och köpte mig en longboard. Ville ha en redan förra sommaren men det blev aldrig, så nu fick jag slå till! Jag är verkligen nybörjare så det är tur jag har Axel som kan lära mig, haha. Jag är en riktig mes, men det går framåt! Är supernöjd med den i alla fall!



Kommentarer
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Välkommen i gänget :) <3 Var rädd om huvudet bara när du åker brädan!

2013-06-07 | 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: