Helt tom

Ville begrava mig förut... Mår så sjukt dåligt, psykiskt. 
Hade tänkt gå upp tidigt och plugga fysik och skriva på en krönika som ska in imorn, eftersom jag inte har haft ork till att plugga. Men eftersom jag somnade klockan 4 så försov jag mig och vaknade halv 10. Satte mig på bussen och då bröt jag ihop. Tårarna rann som vattenfall. Och då insåg jag varför jag inte kan sova och inte är hungrig. Det är de stressymtom som jag hade sist jag bröt ihop av stress. Jag klarade inte av att gå till skolan, så jag tog en buss hem igen. 
 
Vet inte om jag borde tänka på min hälsa eller skolan resten av veckan... har fysikprov imorn som jag är långt i från redo för och en inlämning som jag inte har börjat med som också ska in imorn. 
 
Aja, först sova, känner mig helt tom och död. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: