Helgerna går alldeles för fort..

Ligger nu i min gosiga säng med mina varmaflaska tätt intill mig. Är galet trött så får skriva inlägget snabbt innan jag faceplantar tangentbordet..
 
Min helg har vart perfekt. Fredagen innehöll en lektion, sedan blev det gymmet. När jag skulle ställa mig på bandet för ett konditionspass så ser jag att min mandarin stod där brevid så körde styrka med henne efter en uppvärmning. Sedan blev det en myskväll med mamma och pappa. Hämtad thaimat och film!
 
Hade tänkt köra Body Pump kl 9 igår, men körde lite för tungt på en magmaskin så min rygg tog lite stryk så kände att det inte vore så smart och köra pump då. Så tog en vilodag igår, åkte hem till Axel och myste bara.
 
Idag vaknade vi redan halv 10 (av Axels allergi-nys-attacker..) och kunde inte somna om igen så vi låg och kollade på Lilla Jönssonligan på styva linan eller vad den heter.. haha så kul. Vid 5-tiden drog vi till gymmet och mötte upp Axels kompis så körde vi ett mage-rygg-pass så är helt slut i kroppen och vill bara sova. 
 
Upp klockan åtta imorgon för ett konditionspass innan skolan, ååå vad jag längtar... eller.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: