Barnslig helg

Fredagen började ju som sagt inte bra, men det blev bättre under dagen så Maia bjöd på en fika när hon kom hem från skolan. Sen gick jag och kollade i affärer tills mitt hjärta kom från skolan. Köpte en ny foundation och ett nytt kors-armband! Mitt fina silver kors gick sönder i somras och har velat ha ett nytt.

Åkte till hem till Axel på kvällen och åt ute, sjukt gott! Sen blev det lite bil-spel och film.

Vaknade upp igår med ont i halsen och en rinnande näsa. Hade tänkt träna men eftersom jag vart dålig så fick vi skita i det och åkte till Överby och kikade i affärerna. Men det vart inte länge då jag började få värk i hela kroppen av feber.

Idag har vi byggt med lego och kollat på Bilar 2! Haha helt underbar helg om man bortser från att jag mått dåligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: